Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 20 februari 2013

September-doek in februari

Op Ravelry vond ik deze prachtige sjaal of omslagdoek. Het patroon wordt "September-tuch" genoemd. Zitten we net een half jaar verkeerd, hahaha! Maar het patroon is werkelijk prachtig dus bij deze:


Je kunt het gratis patroon downloaden op Ravelry. Het is in het Engels of Duits, maar met een brei-schema, zodat je er wel uitkomt!

Er zijn nogal wat varianten in kleur, kijk maar mee:



En Riet maakte er een van Invicta Color, mooi!




7 opmerkingen:

  1. Mooie sjaal zeg, enne...... september tuch, als we nu beginnen kan ie in september klaar zijn, dan klopt de naam toch

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat mooi! Ben het helemaal met Pimmetje eens; nu beginnen en in September de show stelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi sjaal! Kan helaas niet breien...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HOLA, COMO STAS? TUS TRABAJOS SON HERMOSO, TE FELICITO, QUE DIOS BENDIGA TU CREATIVIDAD.. AHORA TE SIGO, VISITAME TAMBIÉN, SIEMPRE SERAS BIENVENIDA.. ANÍMATE.. BESOS, ABRAZOS Y BENDICIONES.
    ZHOBEYD@....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie sjaal... als ik dit zie, dan zou ik willen dat ik ook kom breien...

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige sjaal Jeanet, ook al is het februari ipv september, een sjaal past altijd! Een echt kunstwerkje met heel mooi resultaat.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen