Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 19 februari 2013

Olifantje

Deze vrolijke olifantje vragen erom om nagemaakt te worden!

(4) Name: 'Crocheting : Jam Made Elephant Pattern and Tutorial

Je kunt het patroontje kopen via Craftsy. De beschrijving is in het Engels, maar als je een beetje weet hoe Amigurumi werkt en bedenkt dat dit allemaal stokjes zijn, dan moet je eruit komen!

(4) Name: 'Crocheting : Jam Made Elephant Pattern and Tutorial

Bij de beschrijving staan namelijk heel veel foto's, ook van kleine details als de stof in de oortjes, het kleine strikje of bloemetje. Het zijn allemaal losse onderdelen die later aan elkaar worden genaaid.




10 opmerkingen:

  1. Hoe lief zijn die! Volgende haakproject is binnen! Bedankt voor t delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk zeg!! heb het patroontje gelijk uitgeprint.. en hopelijk wordt het netzo mooi als het eruit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn die mooi. Weer wat voor op het to do lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh maar die zijn leuk zeg. Ga hem opslaan en kijken of ik het een keer kan maken! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk olifantje! Ik heb pas ook een olifantje gemaakt, ik ben helemaal weg van Olli, de mascotte van Feyenoord en diergaarde Blijdorp. Die heb ik dus nagemaakt. Misschien vind je het leuk om hem eens te bekijken op mijn blog (www.breiselsenhaaksels.blogspot.nl)
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cute! I´ll do this one, if I can. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schaaaaaatjee!!!!!!
    Komt zeker op mijn lijstje om nog te maken.
    Leuk dat je hem deelt, maar bij zo een leuk ding kan je haast niet anders he.

    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn kleine zusje spaart olifanten; ze heeft een kast vol ermee. Tweemaal raden wat daar binnenkort bijkomt. Bedankt voor de link.

    BeantwoordenVerwijderen