Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 7 februari 2013

Hartje

Zo tegen de tijd van Valentijn horen ze er zeker bij, maar hartjes kunnen altijd, hoor!

Dit hartje vond ik op het blog van Busy Bessy, met een uitgebreide Nederlandse beschrijving:


Mooi romantisch in het wit, ook als kasthangertje met een beetje lavendel erin!

En deze blijven mijn favoriet: Hartjes van Karin aan de Haak



Enne, dankzij jullie hartverwarmende reactie voel ik me al weer wat beter dan gisteren!



5 opmerkingen:

  1. Fijn dat je je weer wat beter voelt!
    En wat zijn die hartjes lief zeg!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel proberen goed uit te zieken hoor. ik moet je nog steeds betalen, niet vergeten hoor maar eerst maakte ik tot drie keer een fout met de tancode ; toen wist ik mijn wachtwoord niet meer. Ik ben ook een oen hoor. En nu ben ik je banknummer kwijt. het bedrag iss 9,70 dat weet ik nog wel. Wil je me je banknummer geven???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb eerst even je vorige berichtje gelezen. Dat is vervelend! Er gaat hier een griep rond die ook erg blijft hangen (bij mij ook helaas). Beterschap!
    Superleuke hartjes, ik ben er ook gek op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap Jeanet en veel hartelijke wensen voor jou!
    Prachtig zijn deze warme hartjes.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een moois laat jij ons zien
    fij dat je het deelt met ons

    BeantwoordenVerwijderen