Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 31 januari 2013

Zo duf

Tjonge wat ben ik vandaag duf! Gewoon niet lekker, zere keel, hoesten, hangen en wurmen en overal spierpijn. Ik wou dat ik nu bij een aardige baas werkte die zei: Meid, ga maar een paar dagen in de ziekte-wet! Maar ja, eigen baas - dus lekker stug doorgaan.....

De inspiratie voor ideeën is er dan ook vandaag even niet - misschien komt het nog. Dus zocht ik ergens een ideetje-zonder-patroon. Maar misschien kun je met dit plaatje zelf ook wel aan de slag.

Deze is goed voor een melige bui:

Monster Shark  - Dusty Blue- for your  Soda Can- was featured in ImbibeMagazine.com
voor rond een blikje!

of een appel:
SharkApple Sleeve Cozy

een bierflesje:
Beer Bottlenose Shark Cozy

Ik vond ze op deze Etsy-site, waar ze kant en klaar te koop zijn. Dus geen patroon - zelf verzinnen!

7 opmerkingen:

  1. Wat vervelend, die dufheid enz. Ik hoop voor je dat je niet een slachtoffer wordt van de griepepidemie. Ik hoor dat halve klassen ziek zijn :-(.
    En dat je nu met je keelpijn haaien met scherpe tanden zoekt om met ons te delen kan ik me wel voorstellen. Het is wel een heel geinig ontwerp.
    Beterschap Jeanet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laten we hopen dat je je morgen weer wat minder duf voelt!
    Knap dat je toch nog een bericht hebt gemaakt.
    Groet van Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeeeel veel beterschap hoor!! Ik moest in ieder geval wel heel erg hard lachen van die duffe breiseltjes.. kon ik goed gebruiken :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè bah Jeanet! Ik hoop dat je snel opknapt, beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap!
    Dit zijn leuke ideetjes voor een surprise.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, wat een leuke ideetjes!
    Beterschap, ik hoop dat het morgen weer beter gaat!

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach Jeanet, zal ik je een dagje komen helpen? ;) Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen