Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 20 januari 2013

Sneeuw

Hoe kan het vandaag anders, het gaat alleen maar over sneeuw! Stuifsneeuw, het gierde vandaag om ons huis. Maar omdat niemand ècht de deur uit moest, was het toch wel genieten...


Het stoof alle kanten op! 

Gelukkig hebben we prima sneeuw-ruimers!


...voor de zoveelste keer....
(wees eerlijk, het ziet er met schuine daken toch een stuk Anton Pieckeriger uit dan met strakke platte daken)


En ik? Ik geniet! 
Zowel buiten 
als binnen....

Manlief heeft de open haard nog maar eens flink opgestookt. Ik zit heerlijk op de bank met het square-lace-patroon van Wieke van Keulen. 

Wees voorzichtig op de weg, en vergeet niet te genieten!

7 opmerkingen:

  1. Dat doe je goed!!!!
    Genieten.....
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat doe je goed Jeanet! Door de weeks loop je al genoeg te rennen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet er maar lekker van!
    Heerlijk met zo'n haakwerk op de bank en de kachel die lekker brandt...

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelijk heb je, genieten van de warmte binnen en de witte pracht buiten!
    Je hebt je haaknaald goed uitgezocht bij de wol :). Mooi dat patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, hoor geniet er maar van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk genieten hé Jeanet, winter buiten en wij lekker warm binnen bij het vuur met handwerk. Bestaat er iets leukers?
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat ik zie dat je al begonnen bent; echt superleuk. Denk je dat Johanna nog interesse heeft om hem te vertalen? Mag ik haar e-mail, zodat ik het haar persoonlijk kan vragen?
    Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen