Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 25 januari 2013

Sleepy Sarah

Wat een dotjes van kleine poppetjes zijn dit toch! Vorig jaar plaatste ik ze al een keer op mijn blog, maar de link naar het patroon klopte niet meer, dus hier zijn ze nog een keer: Sleepy Sarah!


Het patroon is origineel in het Engels, je kunt het terugvinden op Ravelry en bij Owlishly. Maar gelukkig is er ook een Nederlandse vertaling gemaakt, kijk hiervoor bij Charami.


Je kunt elk garen nemen wat te wilt. Zorg er voor je een halve of zelfs een hele naald kleiner neemt dan dat het etiket aangeeft, zodat je strak haakt en de vulling niet uit het poppetje komt!

16 opmerkingen:

  1. Prachtiggggg, leuk voor de kleinkids
    groetjes annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sind ja so niedlich, ich bin total begeistert. Und die tollen Farben erst. Super.

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt lief, ravelry vindt je van die mooie patronen! ook veel gratis, helemaal leuk!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik had ze van je vorige blogje ook gezien, en er eentje gemaakt voor een babyshower als kraamcadeautje. In de kleur van de babykamer natuurlijk. Erg leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, een belletje erin, de poppetjes aan elkaar rijgen en dan is het een leuke wagen/wieghanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, ik vind dit toch zulke lieverdjes! En wat een idee van één van de reacties om er een wagenhanger van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn heel leuk, mooi met al die verschillende kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ze zijn echt liehiefffff

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooo zo schattig!!!

    lieve groetjes
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zijn schattig! Maar is gehaakt en dat verwachtte ik niet op Blij dat ik Brei. Ben op zoek naar breipatronen v dierenknuffels. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zijn schattig! Maar is gehaakt en dat verwachtte ik niet op Blij dat ik Brei. Ben op zoek naar breipatronen v dierenknuffels. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is er iemand die deze voor mij(n baby'tje) wil maken? :)

    BeantwoordenVerwijderen