Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 9 januari 2013

SIBOL

In oktober blogde ik een keer over SIBOL, en we kregen verschillende grannies opgestuurd die Fiona tot mooie dekens maakte. Hier zijn ze:





Zoveel verschillende vierkantjes tot één geheel!
Binnenkort gaan ze naar Sue van SIBOL, die ze weer gaan verdelen onder ouderen in Engeland.

Wil je eens kijken wat een verschillende dekens er al zijn gemaakt? Kijk eens op het archief van Sibol. En wil je inspiratie voor verschillende granny squares? Dan moet je beslist gaan kijken bij Jacqueline van Knutseldekentje. Zij maakte vorig jaar 366 grannies (voor elke dag een) en maakt daar nu een geweldig mooie deken van:


Zóveel verschillende grannies bij elkaar en heel vaak met een link naar een patroon! Wat een prestatie!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten