Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 19 januari 2013

Schouderwarmer

Ans breide voor Miriam deze schitterende schouderwarmer:

Ze hield 'm prompt de hele avond aan! (Dank je wel Ans, namens Miriam!)


Je kunt het gratis patroon vinden bij Scheepjeswol, waar het patroon "patroon van de maand"is. Dus voor zolang het duurt! Je kunt het patroon bewaren door het te kopiëren en te plakken in een Word-documentje. Je kunt het patroon ook terugvinden in de breiboeken van Scheepjeswol.




5 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig! Dank je wel voor de tip. Ik blijf het mooi vinden, die kabelpatronen.

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekkere schouderwarmer.. kan me voorstellen dat je dochter er in weg kroop. Met dit koude weer kun je zoiets wel gebruiken. Kabels breien vind ik lekker interessant om te doen.
    Fijn weekend - misschien even op de schaats?? - ik niet hoor. Tot een volgende keer. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dezelfde een jaar of drie geleden gebreid stond toen ook in een breiboek van Scheepjes.
    Die schouderwarmer gaat in mei naar Hongarije!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow.. zowel schouderwarmer als meisje :)!

    BeantwoordenVerwijderen