Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 23 januari 2013

Portemonneetje

Hier een patroontje waar ik al heel lang naar op zoek was! Ik vond de link bij Haakmuts:


En het blijkt verrassend eenvoudig te zijn! Haakmuts verwijst naar een instructie en een filmpje op dit blog: Lanas y Ovillos Het is niet meer dat een soort kommetje met de doorsnee van de beugel. Tja, waarom kom ik daar niet op! :-)
Kijk hier voor de beschrijving en het filmpje. Beschrijving is in het Spaans, maar met een Translator prima te doen.




Deze vond ik hier, erg leuk, want je kunt de vorm heel goed zien!
Enne, beugeltjes hebben we ook.... :-)


7 opmerkingen:

  1. Su-per-leuk, die portemonneetjes! Enig gewoon! Waar koop je toch die beugeltjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk...en die beugeltjes hebben we hier ook gelukkig.....:D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat is de kostprijs voor zo'n beugeltje en worden ze ook opgestuurd naar België?

      Verwijderen
  3. IK heb het filmpje helemaal bekeken, en nu staat er bij jou nog wat onder enig.

    Makkelijk om te maken super.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeanet wat laat je toch altijd enige dingen zien, ik kom soms een paar keer langs. En dan zie ik weer wat anders. Wat ben jij hier toch een kei in.

    De weblog word super verzorgd door jou. Chapeau !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk ...
    deze portemonneetjes wil ik ook wel eens proberen maken!!

    Groetjes
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen