Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 15 januari 2013

Polswarmers

Een hele lang tijd geleden blogde ik eens over polswarmers gemaakt van een sok en een kantje. Gisteren kreeg ik een mailtje van Jolanda, die vroeger in onze straat woonde maar nu verkast is naar het hoge noorden (en via mijn blog weet wat voor weer het in Arnemuiden is...). Zij gaf een eigen draai aan dit idee en maakte deze:



Het idee van de granny-polswarmers komt uit het boekje "Granny Squares haken", deze zijn gemaakt van de grijze variant van de Invicta Color. Ze zijn helemaal trendy gemaakt met een breed kantje uit onze kast èn een "Zeeuws" knoopje. 

Je kunt dit idee terugvinden op het blog Knoopjesz-haken. Heerlijk warm, ook/juist voor binnen. En er staan nog meer leuke dingen op het blog!

6 opmerkingen: