Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 27 januari 2013

Deken

Oh, wat een overgang is dit vandaag. Smurrie, regen, wind, en sneeuw die zo snel wegsmelt. Wèg witte wereld, jammer! Grauwheid er voor terug....maar ik zie in de verte al een sprankje zon! (hahaha, als je in het zuidwesten woont heb je vaak als eerste regen, maar ook weer als eerste de zon!)

Tijd voor een vrolijk, kleurig idee. Deze deken bracht een klant mee deze week in onze winkel - spectaculair!



Gemaakt met 20 verschillende kleuren acrylgaren, gehaakt met naald 4. Tussen elke kleur zit een strook wit. 


Ik blogde al vaker over deze Larksfoot Stitch hier en hier (met links naar een filmpje en het patroon)


Is dit niet vrolijk? En als de grauwheid van de winter nog even blijft hangen, dan kruip je lekker onder deze zee van kleur!


8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig werkstuk. Zo stralend en zo vrolijk van kleur.
    Hier is het zonnetje inmiddels ook gearriveerd. Ik vind het niet erg dat de sneeuw weg is; de winter is nog niet voorbij.... maar van mij mag het wel lente zijn.
    Fijne dag en groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauww, wat mooi zeg
    Zou er zo aan willen beginnen
    groetjes annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is wel ERRUG kleurig. Ja hier houd ik van. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. grauw?? hier is bijna alles GROEN! Behalve de akker achter onze tuin dan, die is nog steeds diepzwart. Maar een ontzettend vrolijke deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar zou je toch meteen onder weg willen kruipen; heel mooi! Hier hebben we net een hele middag zon gehad! Perfect voor een lange wandeling met de hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dat deken!! Ik ben net ook begonnen aan een deken in die steek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hermosas todas tus mantas.te felicito

    BeantwoordenVerwijderen