Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 2 januari 2013

Breiclub

Morgen beginnen we weer enthousiast met onze breiclub! Elke 1e en 3e donderdagavond van de maand komen we met een flinke club vrouwen bij elkaar (maar mannen zijn ook welkom!) en gaan we lekker breien, haken, lachen, kletsen en elkaar op weg helpen en inspireren!


Waar?
In de gemeenschapsruimte van de Arnehoeve (Dokstraat – tegenover de Rabobank)
Wanneer?
Op donderdagavond van 19.30 – 21.30 uur (1e en 3e donderdag van de maand)
Data: 3 en 17 januari, 7 en 21 februari, 7 en 21 maart, 4 en 18 april, 2 en 16 mei, 6 en 20 juni.


Kosten?
€ 2,00 per avond, excl. koffie of thee (50 cent per kopje)



We hebben elkaar een tijdje niet gezien, dus ik ben erg benieuwd wat iedereen weer heeft gemaakt!



Ter inspiratie nog dit leuke mutsje!

Eerder blogde ik al over dit mutsje, je vindt het basispatroon bij Vicarno's mama - als je 'm wat groter wilt maken dan meerder je iets langer door! Het mutsje is gehaakt van Noorse wol Colour, de bloem is van acryl. Een patroon voor een grote bloem vind je bij Grietje Karwietje.




6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Arnemuiden, Zeeland! En in Veere is er ook eentje - elke dinsdagmiddag. En vast nog veel meer!

      Verwijderen
  2. Wat zou ik graag daar tussen zitten... het kan helaas niet want ik woon in een ander deel van het land. Ik ga iedere maand hier in de buurt naar een breicafé waar het ook heel leuk is.
    Wat is die muts prachtig! Veel plezier op de breiclub.
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig, ik wou dat ik dichterbij woonde ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat ik zo ver weg woon, het lijkt me heel gezellig. Toch maar eens kijken of er hier in de buurt ook zoiets is.

    BeantwoordenVerwijderen