Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 11 januari 2013

21

In navolging van Lupineke dook ik in een oude schoenendoos en zocht ik naar een foto van toen ik 21 lentes jong was:


Oooooooooooh, zo lang geleden! 24 jaar voorbij - hoe kán dat nou? Toen ik 21 was woonde/werkte ik voor 2 jaar in Nes Ammim in Israël (Nederland even beu) in een rozenkwekerij waar ik rozen sorteerde voor de Nederlandse bloemenveiling in Aalsmeer. Het was de tijd van mijn leven, hard werken (da's dan niet veranderd), onbezorgd, vol avontuur, reizen, prachtige mensen ontmoeten.

Toen ik terugkwam deed ik de HBO-V, werkte jaren als wijkverpleegkundige en nu..... nou, dat weten jullie ondertussen wel!
Zien jullie die trui? Breide mijn moeder voor me, van garen dat ik verdiende met het werken op zaterdag bij de Schapekop in Veere, nóg langer geleden....

Wie volgt?

16 opmerkingen:

  1. Helemaal Leuk! Hetzelfde guitige koppie.
    Ik doe ook mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappige, vrolijke foto. Leuk om te lezen wat je allemaal al beleefd hebt (in een notendop). Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto. En je straalt zo veel energie uit. Volgens mij heb je dat nog steeds.
    Groet Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Jeanet, ik meen het serieus: je bent in die 24 jaar niet heel veel veranderd in je gezicht. Erg leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik jeanet ,morgen zet ik een 21 jarige erop leuk idee hè gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet even te zeggen dat je er nog erg op lijkt nog een jonge blom nee serieus je bent niet veel veranderd gr marloes

      Verwijderen
  6. Ohh je bent geen steek veranderd. Vrolijke leuke meid op de foto en zoals ik je ken van het bloggen nog steeds....

    Fijn weekend. dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat je het naar je zin had straalt wel van deze foto, zo leuk al die foto's en het lijkt net of wij elkaar daardoor al kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige foto! Precies zoals ik je in gedachten voor me heb! Leuk, ik moet ook maar eens foto's zoeken al is het voor mij pas 15 jaar geleden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi hi, wat super Jeanet, je bent werkelijk niets veranderd hoor!!! Leuk ook om te lezen wat je deed toen, heel avontuurlijk! Tot straks!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto! Je bent echt niets veranderd. Ik zou je zo herkennen met die lach :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent helemaal niet veel veranderd!
    En erg leuk om te lezen.
    Wat maakt een mens dan toch veel mee in zijn/haar leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt al een krachtige jonge uitstraling. Zo leuk om van te genieten. Ik heb er ook een geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen