Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 24 januari 2013

15

15 jaar geleden werd Daniël geboren, waar is de tijd??




19 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie mooie grote zoon! Die is niet zo veel veranderd in de loop der jaren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je grote zoon.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tijd vliegt, maak er gebruik van vlieg mee, geniet van jer mooie zoon, Gefeliciteerd!!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met deze prachtige zoon. Wat een mooi koppie...
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de 15e verjaardag van jullie Daniël.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd Jeanet met je zoon, een fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je zoon... Leuk joch!!!

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd! Wat een mooie jongen is dat, nog heel sterk lijkend op dat kleine jongetje!
    Zijn foto's brengen me een gezegde in herinnering: "het kind is de vader van de man". M.a.w. zoals je bent als kind, is je ware aard. Is dat bij hem ook zo?
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je knappe zoon,volgens mij zul je wel al heel wat meiden van de deur moeten jagen met zo'n spetter!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je zoon. Leuke jongen!
    Wat een heerlijk volk hè, die knullen van deze leeftijd. Hier loopt ook zo'n exemplaar rond. Ik kan er ontzettend van genieten (meestal dan...!)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een dag te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat snoepig dat kleine ventje... Nog heel hartelijk gefeliciteerd Jeanet!! Hopelijk een fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd! Ik weet nog wat voor weer het toen was, in ieder geval 2 dagen er voor: ijs krabben! Jullie ook? Of mocht je thuis blijven?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Time flies ... En deze foto zal ik aan mijn dochter van 14 laten zien, ik keur 'm goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Een hele kerel geworden ondertussen! Ze groeien toch zo snel, niet? Feliciteer hem van de bloggers :D
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Felicitaties voor Daniël en voor jullie natuurlijk.
    Zo is dat lieve kleine jongetje ineens een puber geworden. Wat gaat dat toch snel he?

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen