Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 4 december 2012

Verrassing

Het was weer een dag als zovele: druk en een beetje chaotisch.... Vanmorgen zaten we met een grote club aan het breien in mijn huiskamer (voor wie langs liep, je móet het gehoord hebben - en dan niet die tikkende naalden maar het gekwebbel en gelach!), maar omdat we naast onze winkel wonen switch ik de hele ochtend tussen breien en winkel.

Vanmiddag ging ik inhalen wat vanmorgen was blijven liggen en het was al bijna avond toen de kinderen riepen: "Mam, hier ligt een Sinterklaascadeautje voor je"


Achter de bank lag een groot pak met een lang en lief gedicht en dit zat er in!


Ik weet niet wie deze lieve Sint is (maar ik heb een vermoeden...), maar ik ben heel erg blij met dit leuke cadeau ! Dankjewel creatieve Sinterklaas :-) 


En hierover wou ik eerst bloggen, dus dat plak ik er nu maar achteraan:

In een hoekje van de Markt, schuin tegenover onze winkel is een witte pagode-tent verrezen.



Hij is van Ine en Edwin Brasser die donderdag, vrijdag en zaterdag (6-8 december) de "Sfeerdagen" houden van hun leuke winkel Chique en Simpel. 3 dagen lang staat deze tent en de winkel vol met de mooiste Winter- en Kerstdecoraties, kransen en hebbedingen. 


Wow, ik ben helemaal weg van dit onderste koffertje....


Dus er is wéér wat leuks te doen op de Markt deze dagen! En als je bij Chique en Simpel bent geweest kom je bij ons wol uitzoeken voor een lekkere sjaal of muts, want die kun je de komende tijd goed gebruiken! En ga je langs al die andere leuke winkeltjes die ons dorp heeft! (o.a. WalkyRMU-mode, Het oude Toonkamertje (met lekker ouderwets snoep),  PrimeraDe Lelie en Juwelier Minderhoud voor speciale Zeeuwse sieraden) en nog meer!

6 opmerkingen:

  1. Wat is jouw dag heerlijk gevuld, wat fijn wanneer je zo'n verrassing van sint vindt, leuk ie korte impressie van de buren met hun 3 daagse, veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat lief van Sint! En wat een mooi kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jeanet waarom zit je toch zo een eind weg!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, nu snap ik waar Lies die foto vandaan heeft, die ze me vanmorgen stuurde, die met dat koffertje..! Raadsel opgelost ;) Prachtig kussen heb je overigens gekregen Jeanet, wat een geweldige Piet moet dat geweest zijn! Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Jeanet, super dat "sinterklaas"cadeau, zo zie je maar dat lieve mensen gewaardeerd worden. En zoals Marloes hier ook schrijft, waarom zit je toch zo een eind weg.
    Het doet me iedere dag weer plezier om op je blog te komen .. wordt ik vrolijk van ... in deze donkere dagen is dit steeds een leuk gebeuren. Geniet van elke dag en nog veel plezier daar.
    Groetjes vanuit het Belgenlandje ! Sybille.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sint heeft het pakje bij de juiste persoon gebracht. Wat een prachtig kussen. Jammer dat ik niet even bij je aan kan komen om al dat moois te bekijken en al die andere leuke winkels... Gelukkig kan ik genieten van wat jij laat zien. Iedere dag weer een feestje en meestal meerdere feestjes op één dag. Jeanet je bent een kanjer. Hier sneeuwt het; mooi om naar te kijken, verder ben ik er niet zo dol meer op. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen