Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 31 december 2012

Oudejaarsdag

Oudejaarsdag is een dag van veel kokkerellen - handwerken kwam er uiteraard vandaag niet aan te pas. Als je met 15 man tegelijk oud en nieuw viert dan moet je wel goed voorbereid zijn:


Weldra is de keuken een chaos van deeg, meel, worst en rijzende broodjes!


 Oliebollen bakken ook, natuurlijk! Wel onder toeziend oog van mijn moeder - gezellig!!
Zouden we genoeg hebben???? :-)


En aan het eind van de middag zaten alle vingers en ogen er nog aan/in (poeh!)


En een warme oliebol smaakt dan echt wel!

Ik vond het heerlijk om te bloggen dit jaar! Zoveel inspiratie kreeg ik van alle mailtjes, bezoekjes, foto's en reacties. Dank jullie wel daarvoor. Ik probeer in 2013 nóg meer leuke ideeën op te zoeken.

Nog een allerlaatste idee van Grietje Karwietje:


Rest mij nog om jullie al het Goede voor 2013 te wensen - een fijne jaarwisseling!

10 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit, een fijne jaarwisseling en ook jullie een heel mooi 2013
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er heerlijk uit , ik wens je ook een hele fijne avond en een creatief 2013, en bedankt voor alle leuke berichten en ideeën die wij van je mochten ontvangen
    vr. groet Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele fijne jaarwisseling. Gezellig en lekker zal het wel worden!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knal ze!! (Hi hi, je mag zelf kiezen, ofwel van al het lekkere eten, ofwel van het vuurwerk ;)) Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er gezellig uit!
    Bedankt voor al je inspirerende en gezellige blogjes van het afgelopen jaar!!
    Ik wens jullie een hele gezellige avond toe.
    En natuurlijk een heel gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar.
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig om zo samen met je moeder de voorbereidingen te doen voor Oudjaar. Ik wens jullie heel veel plezier toe bij de Jaarwisseling.
    Ik verheug me nu al weer op al je leuke blogjes en ideetjes voor het nieuwe jaar... :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je blog heb ik nog maar kort geleden 'ontdekt'. Ik heb er veel inspiratie opgedaan. Ook de beste wensen voor het nieuwe jaar toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto waarop jullie aan het bakken zijn!
    Ik wens jullie een heel gezellige jaarwisseling en een fantastisch 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ook voor jullie een gezellig samenzijn en een mooie start van het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Happy New Year, Jeanet! May 2013 bring you lots of luck, health and fun :-)

    BeantwoordenVerwijderen