Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 27 december 2012

Maggie

Nog een beetje aan het nagenieten van een fijne Kerst met familie en vrienden...

Deze dagen komen we wat langzamer op gang, ik moet mijn inspiratie ook nog een beetje zoeken. Maar ook ik heb een favorietenlijstje en deze leuke pop Maggie staat er al heel lang op.



Het patroon van Maggie and Friends komt van Petite Purls. Het patroon is geschreven in het Engels, maar gelukkig heeft Elizabeth het hele patroon stap voor stap vertaald naar het Nederlands.

Je vindt de verschillende delen terug op Busy Bessy Creatief. Veel plezier!

3 opmerkingen:

  1. ziet er weer superleuk uit, wanneer je zoiets in haken tegenkomt houd ik me aanbevolen
    Fijne dag verder, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat super leuk, deze ga ik even volgen en wie weet misschien ook nog wel maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Jeanet, had de pop ook al opgemerkt bij Elizabeth en haar toen gezegd hoe mooi ze wel was en dat ze op mijn "to-do"lijstje kwam. Dus ook hier wordt ze ooit nog eens gemaakt. Ben benieuwd naar de jouwe :)
    Groetjes rita

    BeantwoordenVerwijderen