Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 12 december 2012

Lekker warm

Deze heerlijke stola of omslagdoek is zo lekker warm. Hij is heel eenvoudig te maken. Door de steekspeld kun je 'm op verschillende manieren dragen, ook heerlijk op een koude dag over je jas.

Ilse maakte deze van 4 bollen Peru op naalden 10, dat schiet lekker op. Dit patroontje krijg je bij aankoop van de wol. Deze kun je bij mij ook bestellen (mail even).



11 opmerkingen:

  1. Het blijft heerlijk, al die omslagdoeken en poncho's.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor , die omslagdoek
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeeel mooi! Zou er direct willen aan beginnen maar ik woon in Belgie (bij Brugge) Kan ik online bestellen? groet, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de wol kost en wat het kost om de wol te verzenden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De wol kost 4,95 per bol - verzenden kan helaas niet meer in een envelop, en moet als pakketje: 6,75

      Wie wil bestellen kan altijd mailen naar jaffari@zeelandnet.nl

      Verwijderen
  5. Mooi hoor, ook lekker warm, de speld ben ik ook weg van, verkoop je die ook?
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik wil die steekpen/speld ding! daar zoek ik al heel lang naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil graag de wol met patroon bestellen. Wat is je email adres ?
    Groetjes Anneke van Zadel

    BeantwoordenVerwijderen