Welkom op dit blog!

Hallo breisters en haaksters,

Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn hobby is breien en haken. Voor ons handwerkwinkeltje kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Elke dag komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Soms blog ik ook nog een beetje over Arnemuiden.

Ik verwijs in mijn blog soms naar patronen van particulieren die te koop zijn via verzamelsites zoals Ravelry en Etsy. De patronen zijn soms alleen in het Engels beschikbaar. Deze verkoop ik zelf niet, ik kan ze niet vertalen, ik kan ze ook niet voor anderen bestellen. Ik wil alleen maar tips geven over alles wat mogelijk is op handwerkgebied - breigarens verkoop ik natuurlijk wel! Daarvoor kun je altijd langskomen of mailen.

Natuurlijk kun je ons ook altijd bezoeken in onze winkel in Arnemuiden. Wij zijn geopend van dinsdag-vrijdag van 9.00 - 17.30 uur en op zaterdag van 9.00 - 16.00 uur.
Op donderdagmiddag ben ik er zelf niet, maar de winkel is wel geopend!

Veel plezier op dit blog!

Let op! Wij zijn open t/m woensdag 24 december (16.00 uur). Daarna sluiten we de winkel enkele dagen - op 2 januari 2015 zijn wij u weer van dienst!

dinsdag 11 december 2012

Kerst-haken

Hoi je ervan om kleine dingen te haken voor Kerst? Dan moet je zeker eens kijken bij à la Sascha! Zij heeft een hele serie prachtige kleine haakpatroontjes gemaakt, die onweerstaanbaar zijn!


Je kunt bij Sascha alle patronen gratis vinden in het Nederlands! En blijven kijken daar want ik denk dat er nog meer volgt....!

3 opmerkingen:

  1. ja, ik had ze al gezien op haar site.
    Erg leuk zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik vind ze ook fantastisch! ik heb het kerstboompje al gemaakt, mn oma was er helemaal blij mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...