Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 3 december 2012

Jolly holly

Hoewel de Sint het land nog niet uit is (maar velen de pakjesavond volgens mij al achter de rug hebben), vind ik dit winterse ideetje al wel kunnen hoor!


Deze schattige hulstblaadjes kun je overal voor gebruiken.


Deze foto's komen van Ravelry, het patroontje is van Lucy van Attic24 waar je een uitgebreide fotobeschrijving kunt vinden. In Engeland hebben ze gewoon leukere namen. "jolly holly" klinkt toch een stuk leuker dan "vrolijk hulstblaadje"??? :-)



5 opmerkingen:

  1. Hi Jeanet, we gaan starten met een handwerkclubje. Kleine projectjes zoals deze kunnen we goed gebruiken. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Jeanet, we gaan starten met een handwerkclubje. Kleine projectjes zoals deze kunnen we goed gebruiken. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, wat 2 blaadjes hulst al niet kunnen doen!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat leuk! en wat fijn ook dat ze niet zoveel anders zijn dan gewone blaadjes! (want die kan ik al!) en wat een goede uitleg erbij! super fijn en super leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen