Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 6 december 2012

Bont

We hebben een nieuw garen binnen dat net bont lijkt. Wat kun je daar leuke dingen mee doen....

Wat denk je van deze leuke krans? Met 1 bolletje ben je zo klaar en je hebt een hele, hele hippe kerstkrans:


Een recht lapje gebreid met naalden 10 (meet even rond je krans of het past) en tadaaaah!

En Ilse maakte voor mij nog meer: 


Van vilt maakte ze deze kerstsok, met aslan een decoratie (maar een gehaakte ster kan natuurlijk ook!) en met een restje bontgaren breide ze een randje voor een bijna-echte bontrand. Dit staat natuurlijk ook heel erg leuk rond je laarzen.....

Vanmiddag probeer ik even een fotootje te maken van de kleuren, er is net weer een doos binnengekomen. Wordt vervolgd!


4 opmerkingen:

  1. wat een leuke creaties.
    De kerstkrans vind ik echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel toffe kerstkrans, wat een superuitvinding dat garen! En in een wip gemaakt. Ook de kerstsok is heel origineel met dat randje eraan:) Alweer leuke ideetjes van Jeanet, bedankt!

    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, daar kun je zeker heel veel leuks mee doen! (nu probeer ik naarstig de ideeënstroom te stoppen en te verbannen uit mijn hoofd, want ik verveel me de eerst komende 20 jaar nog niet)

    BeantwoordenVerwijderen