Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 5 december 2012

Bijzondere handschoenen

Miriam kreeg vorige week van Sint (Ans) mooie gebreide handschoenen:

Maar dit zijn niet zomaar handschoenen, maar puberproof-handschoenen! Want zoals bekend, is het gebruik van telefoon, i-pod, en andere kastjes een eerste levensbehoefte voor 12-jarigen, koud of niet koud.....


Dat gaat met deze handschoenen helemaal lukken!


Deze polsmoffen hebben een extra kapje zodat ze als wanten gedragen worden, en ook de duim kan worden vrijgemaakt!


Niemand kan meer zeggen dat breien en haken niet van deze tijd zijn!!


(Volgens Miriam is dit telefoontoestel vreselijk gedateerd, het is dan ook de mijne....)

Je kunt patronen voor handschoenen en polsmoffen hier vinden. Brei eerst de moffen en neem op de rug van de polsmoffen steken op om een extra kapje te breien. Deze handschoenen zijn gebreid van een vrolijke kleur sokkenwol. Wist je dat wij wel meer dan 20 verschillende kleurtjes effen sokkenwol verkopen, keuze zat! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten