Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 24 december 2012

Bijna Kerstfeest....

Eigenlijk had ik nog heel veel willen bloggen, ik had nog stapels leuke ideetjes voor Kerst. Het kwam er niet van!


Ik bakte soezen (ja, ik moest ook nog een beetje soppen)....


.... lekkere worstenbroodjes. Die overigens warm het lekkerst zijn, dus er zijn er al een heleboel op!


We labelden alle truien en bewonderden nogmaals het patroon.


En nu gaat de computer uit! Ik wens iedereen een hele Fijne Kerst en tot donderdag!

14 opmerkingen:

  1. fijne feestdagen een goed uiteinde en een gezond 2013 gewenst

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne feestdagen voor jou en je familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Jeanet, als er iemand is, die ik fijne, rustige en liefdevolle kerstdagen toewens, dan ben jij het wel (en Ali en de kids natuurlijk ;)) Ga ongelofelijk genieten, en lieve groet!! Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn de truien mooi en zien de worstenbroodjes er lekker uit.
    Fijne kerstdagen, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Jeanet, een goed idee van je die pc uit. Je hebt ons een heel jaar van geweldige ideen voorzien. Geniet nu maar lekker van je kerstdagen.
    Gr Alike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als het goed is lees je dit pas NA de kerstdagen.... Ik hoop dat alles gegaan is zoals jij het wenste...
    Wat zijn de truien prachtig. Groet van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne feestdagen gewenst en een creatief 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prettige Feestdagen!!!!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zalige kerstdagen en een gelukkig gezond 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne dagen en een warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele fijne feestdagen Jeanet!! Geniet van je rust et jegezin!
    Liefs van Arja de Best ( Katwijk )

    BeantwoordenVerwijderen