Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 7 november 2012

Vogeltjes

Wat zijn deze vogeltjes-hangers toch leuk! Ik liet al eens een post-vogeltje zien, maar in effen kleuren (en een ieniemienie-blosje) zijn ze ook prachtig.


Ze zijn van Angeline van Mijn eigen plekkie. Samen met wat kleine kralen en een hartje is het een prachtige hanger geworden! 

Bij Mums boven vind je een andere versie èn een Nederlandse vertaling van het patroon, handig!



3 opmerkingen:

  1. Zo leuk om al die verschillende varianten her en der te zien verschijnen!

    groetjes
    Angeline:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig vogeltje, na de feestdagen ga ik een poging wagen.

    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Even iets heel anders wie kan mij vertellen waar ik een goed patroon kan vinden van een eenvoudige goede bivak muts.

    En de vogeltjes zijn erg leuk
    Groet Elly



    BeantwoordenVerwijderen