Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 14 november 2012

Krans

Deze krans is zo leuk om te zien èn niet moeilijk om te maken!


Ik zag de krans (polystyreen/piepschuim binnenkant) bij Meme Rose, hij is gemaakt van Granny Squares.

En hier wordt beschreven hoe je deze krans maakt. (Het is echt niet meer dan een rijtje grannys). Hieronder een kleinere versie met zwarte randen.


Aan het eind van de week krijgt onze winkel een mini-metamorfose! We hebben nu een paar kleine hoekjes gedaan (maar het viel toch enkele mensen al op, zelfs een vertegenwoordiger!!), en zaterdag krijgen we een nieuwe wandkast. Dit gaat 'm worden!


Maaaaaar...... voor dat al deze vakjes mooi vol liggen moeten eerst de andere kasten leeg gehaald worden. alle knoopjes weg, plankjes leeg, nog meer bolletjes van plek veranderen.... Dat wordt een kleine operatie, dat zal je duidelijk zijn. Dus zijn wij zaterdag a.s. 17 november gesloten. Volgende week dinsdag hoop ik dan alle 6.000-7.000 mensen die elke dag mijn blog bezoeken te ontvangen in ons winkeltje (hahaha, dát zou nog eens wat zijn!)




10 opmerkingen:

  1. Veel succes met de veranderingen!
    Ik gun het je van harte dat al die mensen een bezoekje brengen en wat kopen, al is het maar 1 bolletje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met de interne verhuizing!
    Als ik niet zo ver bij je vandaan zou wonen, zou ik inderdaad zo af en toe in je winkel komen én had ik je spontaan aangeboden om je te helpen met herinrichten, maar ja, om bij jou te komen moet ik al minimaal 3 uur (schat ik) treinen :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die krans, bedankt om het te delen.
    Nou, als dat eens even kon jouw winkeltje komen bezoeken :-)
    Helaas te ver weg, woon in het Noorden van Belgisch Limburg, wel vlakbij de Nederlandse grens. Je zou me elke week zien anders, vrees ik.

    Veel succes en plezier met het "changement de décor" in de winkel.
    Misschien mogen we een glimp opvangen via jouw blog ? Zou leuk zijn.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou het graag even zien... Maar 333 kilometer is me echt te ver fietsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met de grote klus! die kast ziet er prachtig uit, dus het wordt vast heeel mooi. Wanneer we weer naar zeeland gaan (ik denk februari :-)] kom ik kijken. Ook 222 km is jammer genoeg te ver om geregeld in erremu te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als het niet zo ver uit de buurt was zou ik zeker komen kijken.. en wel meer dan eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ha, Jeanet, weet wat je vraagt (denk aan kabouter Piggelmee, die ken je vast ook nog wel?). Ik herinner me een facebook feestje.........

    Zaterdag zijn we weg, maar als het niet af is wil ik zondag of maandag komen helpen, ècht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat wordt vast heel mooi Jeanet. Succes! Ook ik woon helaas te ver weg om de handen uit de mouwen te komen steken of een blik te werpen op al dat moois.
    Dus nu komen er nog maar 5094-6094 mensen......

    Succes en groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jeanet,
    Zou wat zijn al die blogbezoekers in je winkel, is wel gelijk heel je voorraad op.Ik kom zelf binnenkort eens bij je kijken, succes met je verbouwing.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen