Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 12 november 2012

Konijntje

Al eerder heb ik 'm laten zien, maar ik kan er niet genoeg van krijgen: dit gebreide konijntje is te lief  om te vergeten!


En dan te weten dat je dit knuffeltje maakt uit een vierkant lapje! Je vind het patroontje bij Jo So & Sew. in het Engels maar met veel foto's. Dit is een heel leuk idee voor kinderen, die een eerste lapje hebben gebreid. 


13 opmerkingen:

  1. owww ze zijn enorm lief/leuk ♥
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt schatjes..niet erg dat je die vaker laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, hij is leuk hè... Ik heb hem ook op Pinterest staan.
    Leuk voor een eerste breiwerkje..

    Grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oww tis echt net een echt konijntje met die oren zo!!!
    lief en leuk !
    ik ga eens bij het patroon kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik reageer niet vaak, maar weet dat ik je blog altijd volg en er van geniet. Ben nu de herfstcol aan het haken. Bedankt vior het vele werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is erg leuk om te maken. Heb er een heel stel liggen. Dat worden sleutelhangers. Je kunt ze leuk versieren met mini bloemetjes strikjes en hangertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk konijntje!
    Ik heb hem zelf ook gemaakt.

    Xx Anouk

    Http://www.ah-nouk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt schattig ,heb een lapje gehaakt met stokjes. En de onderkant open gelaten,kan er een eitje onder voor de paasdagen. Zodra ik foto heb zet ik ze op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb er inmiddels 20 gehaakt ,op mijn blog http://creapaulien.blogspot .nl zijn ze te bewonderen groet creaplien

      Verwijderen
  9. I would love to make this but I cannot read your blog as I am English. Please could you send me details of your rabbit pattern? It is a beautiful rabbit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Just read this link: https://josoandsew.wordpress.com/tutorials/knitted-bunnies/
      In English! :-)

      Verwijderen