Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 5 november 2012

Gehaakte vestjes

Deze foto's van gehaakte vestjes wil ik graag met jullie delen. Helaas geen patroon, want deze klanten maakten alles uit hun hoofd! Sommige zijn nog niet helemaal af, maar daarom niet minder de moeite waard om ze goed te bekijken en te bewonderen! Kijk en geniet....











13 opmerkingen:

  1. Schi-ter-end ! je zou vanzelf naar je haaknaald grijpen als je deze prachtige vestjes ziet !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend haakwerk,leuk voor een klein meisje.
    Groetjes Hetty,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh, wat gaaf, kunnen die klanten niet een patroon uitschrijven???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig!! Echt complimenten hoor!! Hier wordt je vrolijk van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vestjes en wat knap om dat uit het hoofd te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vrolijk! En wat heb ik veel leuke berichtjes van je bijgelezen en mooi foto's bekeken! Ik heb genoten!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een snoepjes! Stuk voor stuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, en wat knap om zoiets uit je hoofd te kunnen maken.
    Petje af voor die handwerksters!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke kleertjes en wat knap om dat uit het hoofd te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het bovenste pulleke werd gemaakt op basis van dit patroon
    http://www.ravelry.com/patterns/library/flower-cardigan-3
    ik herken het direct, ik heb nl ook zo'n vestje gemaakt, alleen maakte ik 2 dezelfde mouwen en hield ik het bij rustige kleurtjes...
    check maar even mijn blogje!
    vietje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn allemaal even mooi en met liefde gemaakt dat zie je! En wat een kunstenaars om dit zomaar even zelf te ontwerpen en te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ze zijn echt allemaal heel schattig en vrolijk! echt knap gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi vooral de bovenste..heb je misschien ook een beschrijving hoeveel steken en met wat voor nls ik moet beginnen voor de allerkleinste maat.maar vooral ook de loop lengte van het garen alles van mij word te groot voor mijn aanstaande kleindochter ze word verwacht op 6 december lijkt me super om het cadeau te doen..Vriendelijke groetjes Bernadette b.vansusteren@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen