Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 4 oktober 2012

Prachtige sjaal

Bij Wieke van Keulen zag ik deze week deze schitterende gehaakte sjaal.


Wat een plaatje. Ik ben ook helemaal weg van deze kleur. Je kunt het patroon kopen via Ravelry, maar ook rechtstreeks bij Wieke zelf. Wieke doneert 10 % aan het goede doel Kiva, nog meer een motivatie om dit patroon te kopen!




2 opmerkingen:

  1. Een hele mooie, wat een werk zit erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeanet, wat lief dat je dit hebt geplaatst. Erg leuk om het zo te zien. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen