Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 28 oktober 2012

Etsy

Heel veel inspiratie voor mijn blog haal ik o.a. van Etsy. Etsy.com is een soort creatieve marktplaats. en dan creatief in de breeeeedste zin van het woord. Vandaag kreeg ik een bericht dat Etsy nu ook in het Nederlands is (maar mis vooral de andere leuke shops niet).

Hier  vind je een greep uit de Nederlandstalige items (maar 3.700 ....), en deze viel me gelijk op!

Kol met Golven, PDF-Patroon

Je vind hier de Etsy-shop.

Kol met Golven, PDF-Patroon
Wow, wat een mooi patroon is dit. Zouden ze ook zakken tijd verkopen op Etsy?



6 opmerkingen:

  1. Als je de shop vind waar ze die zakken tijd verkopen dan moet je het maar even laten weten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De designer heeft ook een Engelstalig weblog, ontzettend inspirerend! www.madebydo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had het patroon graag gekocht, maar geen zin om me weer overal te moeten registreren op het WWW, daar wordt ik zo zout van......jammer!

    BeantwoordenVerwijderen