Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 27 september 2012

Vrolijk kussen

Dat mooi niet altijd moeilijk is, bewijst dit kussen maar weer eens!

Gemaakt met heel dik breigaren (maar natuurlijk kan dunner ook!!) in tricotsteek.


 

Met vrolijke kleuren borduur je er bloemetjes op. Ik vond dit idee bij Fiber Flux (beschrijving in Engels)

 


2 opmerkingen:

  1. ...lekker vrolijk en het lijkt me inderdaad goed te doen (al kan ik niet breien:-)! Het effect is erg leuk in ieder geval! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel eenvoudig, maar wat een leuk effect met die geborduurde bloemetjes en kriebeltjes. Als iemand een vertaling wil, mag die mij een mailtje sturen!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen