Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 30 september 2012

Snoertjes

Vroeger struikelde ik over kleurtjes, barbies en lego-blokken (nou, eigenlijk dat laatste nog steeds...), maar naarmate kinderen ouder worden laten ze hun aanwezigheid in huis op andere manieren blijken. Tenslotte heb je op tienerleeftijd andere middelen nodig om je leven aangenamer te maken. Dus ligt 's avonds het aanrecht vol:


Je begrijpt wel dat de snoertjes er morgenochtend ook nog liggen! En toen vond ik dit: wat een idee! (Waarom kom ik daar nou niet op....)


Ik vond dit grandioze idee op een Duitstalig blog: Eingemachtes von Anique Je kunt het duitstalige patroon gratis downloaden bij Machwerk. En ben je niet zo handig met de naaimachine? Dan brengt dit je misschien op een idee? Ook heeeeel handig voor sleutels...



7 opmerkingen:

  1. Super idee! Ook een geweldig cadeautje voor Sinterklaas. Daar kun je ook een geweldig gedicht bij maken ;)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oe das handig! Zeker iets om te onthouden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat handig dan denk ik ook waarom bedenk ik dat nou zelf niet !!!!!!! Maar ja je zo is het nu een,aal Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en heel erg handig, vooral die voor de sleutels. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh dat is super handig, vooral die voor de sleutels dat ga ik zker uitproberen :) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik mijn autosleutels weer teruggevonden heb ga ik meteen dit hoesje maken ;)! Eerst maar overal zoeken :((((((((((

    BeantwoordenVerwijderen