Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 9 september 2012

Nazomeren...

Wat een heerlijk weer dit weekend, geweldig om even te na-zomeren....


Glinsterende spinnenwebben in het zonlicht


Bloemen nog in uitbundige bloei


En vanmiddag heerlijk genieten in de moestuin


Beetje chillen, de eerste druiven proeven. Oef! Nog een beetje zuur...


Met je rug in het gras kijken naar de meidoorn die vol met bessen zit


Een tuin vol met oogst maar al een beetje in herfsttinten


Heerlijk! Mais op de barbeque...


Smullen...


O ja, ik heb wat nieuws op de pennen, maar niet zoveel gedaan. Snap je dat nou?


2 opmerkingen:

  1. was für schöne spätsommer bilder . schöne grüße nach arnemuiden . gruß martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke plaatjes, dat is toch echt genieten!
    Ook je breiwerkje wordt mooi, maar vormt een enorm contrast met het weer van afgelopen weekend, dus ik geef je groot gelijk dat je het even naast je laat liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen