Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 29 september 2012

Monkey-beker

O jongens, wat ben ik moe! Een hele week kijk ik uit naar zo'n zaterdag-avond-met-niks-gepland, en dan is het zover en dan zak ik als een plumpudding in. Hebben jullie dat ook? Maar de buikjes zijn weer gevuld, Miriam heeft lekkere caketjes gebakken met chocoladetopping, en we gaan lekker  genieten van het weekend. Ik wil nog wel even kwijt dat ik deze week heel veel bloglezers heb ontmoet (en gemaild) en daar erg van heb genoten. Sommigen komen van ver (Ridderkerk!!), en ik hoop maar dat mijn winkeltje dan niet "tegenvalt". Mijn hoofd met ideeën is groter dan mijn winkel-oppervlakte....
Nu nog een ideetje:

Leuk he? Uit deze grappige beker wil iedereen toch drinken?


Je kunt het gratis patroon downloaden via Ravelry (engels), maar met wat fantasie kun je dit ook wel zelf. Zo grappig dat met wat kleur, knoopjes en wat breiwerk een aapje tevoorschijn komt.

Past ook prima om een blikje cola!

1 opmerking: