Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 12 september 2012

Ik vind je lief!

Gisteren ontving ik een aantal exemplaren van het prentenboekje "Ik vind je lief" met Jacobus in de hoofdrol.

Alle knuffels in de winkel wilden dit boek wel eens inkijken en lezen. Ook Kareltje keek met één oog mee (hij verloor helaas pas geleden zijn ene oogje...)





Het boekje is bij ons verkrijgbaar en kost 13,95 Een aantal knuffels van Annita Wilschut spelen de hoofdrol. Aan het eind van het prentenboek kun je het patroon van Suusje de Muis vinden!
Dit is een heel leuk cadeautje om weg te geven, en dan natuurlijk met een zelfgebreide Jacobus erbij.


En verder zijn alle andere patronen van de knuffels ook op voorraad: Jacobus, Karel, Vera, Joris en Lijs.

1 opmerking:

  1. Leuk! Ik heb net Kareltje af, waarvan ik het patroon bij jou heb gekocht! Ik vind ze zo leuk. Volgens mij moet ik ook maar een exemplaar van dat leuke boek hebben :)
    Mijn Karel heeft al een keer geshowd op mijn blog.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen