Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 26 september 2012

Filet haken

Vandaag is een nieuw boekje uit, en ik kan het van harte aanbevelen!

Het is net uit en staat vol met leuke ideeën volgens het principe van filethaken (maar dan heel hip!). Het is geschreven door Annemarie Benthem, die kennen jullie wel van Annemarie's haakblog. Vooral het randje op het kussentje (op het boekje op de achtergrond) en de sfeerlichtjes zijn heel erg leuk! Bij ons in de winkel verkrijgbaar - 9,95

1 opmerking:

  1. Hi Jeanet! Oh wat superlief dat je over mijn boekje blogt! Ik zie ineens allemaal bezoekers via jou naar mijn site komen, zo kwam ik er achter. Heel erg lief van je, dankjewel!
    Heel veel groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen