Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 6 september 2012

Breiclub

Net terug van onze eerste brei-en haakclubavond van dit seizoen. Wow, wat hebben we heerlijk gekeuveld, gelachen, gekletst, gebept, maar zeker ook gehaakt en gebreid! We konden onze freubels van de afgelopen maanden aan elkaar laten zien en nieuwe dingen leren... bijvoorbeeld voor het eerst met 4 pennen breien.



Af en toe kijken of het past.... :-)

En af en toe een nieuw patroontje uitproberen - en elkaars resultaat bewonderen:


Deze pannelappen zijn gehaakt met een dubbele draad Catania, waarbij je de vasten in de achterste lus haakt voor de ribbels. Het patroon van deze pannenlappen kun je vinden bij Lindevrouwsweb.

En er waren nog meer creatieve uitspattingen (design: Melody)


Ik kijk echt al uit naar de volgende keer! (20 september)
Kom je ook???


3 opmerkingen:

  1. Ben ook lekker bezig geweest en heb aan jullie gedacht ziet er goed uit de sok op 4 pennen Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammer Jeanet,maar voor mij helaas te ver,je ziet me in dec. wel weer in je winkel.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen