Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 3 september 2012

Beurs

Vandaan ben ik de hele dag op stap geweest naar de vakbeurs en mijn hoofd is zooo vol! Overal even kijken, wie brengt wat op de markt, wat wordt het hélemaal deze winter, overal even aanzitten (want dat werkt echt wel beter dan een plaatje uit een catalogus).


De komende tijd zal er dus van alles binnenkomen in de winkel, en ik hou jullie op de hoogte :-)
Het is werkelijk van alles wat: van super-easy, tot ongelooflijk zacht en mooi. Van knalkleurtjes tot zachte tintjes, goedkoop, duur (maar zo moooi), hip, basic, trendy, bulky-grof tot ragfijn en weet ik allemaal niet meer. Maar ook weer veel basisgarens met leuke toepassingen. Ik word helemaal hyper als ik bedenk dat ik nog heel veel voorbeelden wil breien in ongelooflijk korte tijd.

Rowan Kidsilk Haze Glamour 281 Majestic - Click Image to Close Rowan Kidsilk Haze Glamour 284 Trance - Click Image to Close

Om er een beetje in te komen gaan we ook weer starten met onze breiclub.


Brei- en haakclub!
Hou je van breien en haken? Kom dan weer naar onze  breiclub!
Kun je nog niet (zo goed) breien en haken, maar zou je wel meer willen leren? Kun je het juist heel goed en wil je het anderen leren?
Kom dan zeker!

Waar?
In de gemeenschapsruimte van de Arnehoeve (Dokstraat – tegenover de Rabobank)
Wanneer?
Op donderdagavond van 19.30 – 21.30 uur.
Elke eerste en derde donderdagavond van de maand (dus a.s. donderdag 6 september starten we!)
Kosten?
€ 2,00 per avond, excl. koffie of thee (50 cent per kopje)
Vragen?
Kom even langs de winkel voor meer informatie!

We willen samen handwerken, iedereen neemt zijn eigen brei- of haakwerkje mee en we helpen elkaar verder om iets nieuws te leren. Gezelligheid staat voorop! Jong en oud zijn van harte welkom.

Dus woon je een beetje in de buurt, kom gerust! Het is vooral gezellig, iedereen neemt zijn haakseltje/breiseltje mee. Wil je iets leren, dan vraag je het gewoon, wil je alleen maar aan je eigen werkje haken of breien: ook prima!



Morgen weer een ideetje...

5 opmerkingen:

  1. jammer dat we niet dichterbij wonen !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer nou maar Leiden Arnemuiden gaat niet werken. In ieder geval heel veel brei- en haakplezier met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier op de brei club leuk dat alles weer begint ,brei thuis met jullie mee hoor groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was gisteren op die beurs en mijn hoofd tolt ook nog steeds, vandaag bezig geweest om te kijken wat ik wil bestellen, ik popel om mijn geld uit te geven :-)

    gr jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De wol met de lovertjes is zooooooo mooi!... en zacht!
    Ik kijk er echt naar uit!
    Groetjes, Jo

    BeantwoordenVerwijderen