Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 7 september 2012

Balletje

Je hébt van die chaotische dagen..... vandaag was er zo eentje. Kan niet eens zeggen waar het aan lag. Ik zat in elk geval een hele dag uit te kijken naar een doos wol, en aan het eind van de middag kwam de doos gelukkig. Maar..... nu kreeg ik gisteren en vandaag zóveel bestellingen binnen voor de "kollenwol", dat de bodem alweer in zicht is. Help!

Voor iedereen die gemaild heeft: het gaat maandag op de post of is gereserveerd in de winkel. Ik verwacht dinsdag of woensdag de volgende doos. Ik heb nog een paar bolletjes in de winkel liggen...



Dit grappige balletje zag ik deze week ergens voorbij komen, dat is een mooi stress-balletje! En het patroontje blijkt op Ravelry te staan (in het Nederlands!). Als je nog geen account hebt op Ravelry, dan moet je het beslist overwegen. Kost niks, verplicht tot niks, maar o, wat kom je dan veel moois tegen!

En verder: morgen is het Monumentendag! En heel mooi weer :-) Dus neem de fiets en ga er van genieten. Hoewel Arnemuiden niet bekend staat om heel veel monumenten, hebben we er wel een paar, bovendien is het museum geopend, evenals de historische werf. Kom je langs?? Op de website van de gemeente Middelburg kun je een brochure downloaden met informatie over de monumenten in de Gemeente Middelburg.

3 opmerkingen:

  1. Erg leuke bal om te maken en om mee te laten spelen. Ik maakte hem met een ingebreide kabel.
    Groetjes Jolanda
    Creatiefbezig.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken ze, ze zijn enig !! Mijn schoonmoeder en schoonzus hebben ze een paar keer gebreid zo leuk. Ik moet het nog steeds proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really impressing and adorable, great job! This ball is one of those things which make me immediately think "oh I must try this, too" ;-). Have just printed the pattern and will see when I will give it a try. Thanks for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen