Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 25 september 2012

Als een slak....

Jullie hebben het vast al gemerkt: ik heb een probleempje! Dit blog wordt zo traag als een slak....

Het komt vast omdat ik er té vaak té veel links, foto's, tekst op zet. Denk ik. Want iets anders weet ik niet te verzinnen. Ik heb ook al mijn google-zoekertje verwijderd, maar dat helpt niet. Dus zit er niets anders op om gewoon geduldig te wachten tot het blog zich vol geladen heeft. Brei nog even je pen uit, haak nog een toertje en dan is het prima in orde! (Andere tips zijn van harte, harte welkom - ik ben een digibeet: beter op de breinaalden dan met de computer.)

Als je elke dag kijkt, en verder niets terug wilt zoeken, kun je ook kijken op mijn oorspronkelijke blog van Zeelandnet. (= precies hetzelfde) Op een of andere manier kan die al die informatie wel goed aan... Je kunt daar de laatste 25 items op de 1e bladzijde vinden, oudere items vind je onder "archief" (button linksboven). Bij dat blog kan ik helaas niet rubriceren.

Om maar in stijl te blijven:

SUZIE SNAIL PDF Crochet Pattern

Dit schattige slakje vond ik in deze Etsy-shop. Je kunt daar het (engelstalige) patroon kopen voor $5,00 
SUZIE SNAIL PDF Crochet Pattern

En dit slakje vond ik bij Appelstien, het is een lange opgerolde buis.


8 opmerkingen:

  1. Ik merk helemaal niet dat je blog langzaam opstart ofzo. Geen problemen mee hier.
    Wat een leuke slakjes! Het slakje met dat opgerolde huisje is ook erg mooi gemaakt
    (behalve het kopje die vind ik iets minder)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook helemaal geen problemen met je blog, prima aan te klikken en te lezen.
    Geweldige slakjes, die wat het weer betreft ook zeer toepasselijk zijn.

    Creatieve groet,
    Anna Martijne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Jeanet,

    Ook ik heb geen problemen met je blog hoor: hij opent heel snel en de linken werken ook prima! (en dat terwijl ik nog in Frankrijk zit en afhankelijk ben van de internetplekken die ik vinden kan).

    En nu we het toch over je blog hebben: zomaar eens een oprecht gemeende 'DANK JE WEL' voor al je mooie berichten en links!

    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb geen problemen hoor!
    Misschien alleen als je internet explorer gebruikt, ik gebruik Mozilla firefox.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien is/was je eigen verbinding traag, want ik heb geen problemen met je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sinds Internet Explorer een aantal leks vertoond gebruik ik google chrome. En ik heb het idee dat deze browser jou blog sneller laat opstarten. Groetjes, Jo

    BeantwoordenVerwijderen