Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 17 juni 2012

Bloemetjes

Vandaag is een heerlijke dag om een beetje bij te komen en op te laden voor de komende werkweek. De zon werkt aardig mee, en vanmiddag was het heerlijk toeven in de tuin. Niet te moeilijk werkje, gedachten de vrije loop!

Op dit Engelstalige blog kun je echt heel veel inspiratie vinden voor bijzondere bloemen (gebreid en gehaakt)


 

 

Miriam is de hele middag al in de weer met armbandjes knopen, dinsdag is er een kleedjes-markt op school en er wordt een flinke voorraad armbandjes, boekenleggers en oorbelletjes geknoopt.



Zo grappig dat al die technieken na verloop van jaren weer gewoon terugkomen....
Wil je dochter (of zoon!) ook armbandjes knopen: dan moet je zeker eens kijken op dit blog, hier vind je een uitgebreide foto-beschrijving (met kraaltjes!).





3 opmerkingen:

  1. Wat leuk en inderdaad een gevoel van nostalgie ... alleen vroeger deed ik het vooral met grover 'touw' en dan maakten we er plantenhangers e.d. van. Ben eigenlijk benieuws of ik het nog zou kunnen ... Miriam: heel veel succes met de verkoop!!

    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, met die pareltjes erin. Wens je een super verkoop meid!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het creatieve gen is duidelijk in de familie gebleven ! De armbandjes zijn schitterend. Veel succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen