Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 24 maart 2012

Taartjes en soesjes

Het is toch helemaal goed gekomen hoor, met dat gebak. Monchou-taart in de koelkast, slagroomsoezen zijn ook weer gelukt!



Om maar in de stemming te blijven, nog een patroontje van een gehaakte taart:



Hier vind je het (Engelse) patroon.


Meer taartjes vind je hier en hier. En vergeet je klok niet te verzetten, he!

knitted_clock.jpg


2 opmerkingen:

  1. Die soezen zien er lekker uit, mmmmm.....

    Leuk idee die gebreide klokrand, handwerken is universeel.

    Happy summertime!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man!! Ik wens jullie een fijne dag toe, en voor hem nog vele gelukkige en gezonde jaren!! Leuke taart zeg, en wat een originele klok! Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen