Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 2 maart 2012

Bloemetje

Vrijdagavond, boodschapjes binnen, manlief zit boven zijn voetbalboeken gebogen (cursus juniorentrainer), kinderen naar de clubs, wat ga ik doen......
Ik wil zo graag bloemetjes haken om de poncho nog wat op te pimpen. Maar ik heb vanavond ook kibbeling gebakken - je wil niet weten hoe die pan er nu uitziet! Dus het verstand gaat op nul, en schrobben maar! (De foto zal ik jullie besparen....) Maar het idee voor de bloemetjes heb ik al wel.
Bij Annemarie zag ik een leuke dubbele bloem, met een goede stap-voor-stap uitleg met foto's.


Leuk, met die dubbele blaadjes!

Hier vind je een dergelijk bloemetje, onderaan kun je een filmpje volgen - ook handig!



2 opmerkingen:

  1. Oh, herkenbaar... de pan of het handwerken..! Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop toch echt dat je nog wat bloemetjes hebt kunnen haken hoor Jeanet... Dat schoonmaken ook altijd, werk blijft er altijd!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen