Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 17 februari 2012

En nog eentje....

Je kan er nooit genoeg van hebben: nog een hartje! Dit vind ik een heel mooi patroontje.



Oorspronkelijk van de site van DMC, maar gevonden via Annemarie die er ook nog eens een Nederlandse vertaling van maakte! Wel zo makkelijk :-)
Vergeet niet morgen een linkje te plaatsen op haar blog met je creatieve uitspattingen bij de wekelijkse link-your-stuff. En link je niet, dan zeker even kijken voor heel veel inspiratie.

Vandaag kreeg ik met de post een geweldig leuke hanger van Yvonne. En daar ben ik heel erg blij mee.


Een basispatroontje van het haak-gedeelte vind je hier, maar Yvonne heeft 'm nog wel extra mooi opgepimpt! Bedankt Yvonne (ik word altijd erg blij van deze kadootjes :-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten